Neslia

Kissapopulaatiossa elämänsä ensimmäiset vuodet viettänyt Neslia on muuttunut ihanaksi sisäkissaksi! Alkuun aran oloinen Neslia rohkaistui yhdistyksen toimitilalla hurjaa vauhtia, ja nykyään on jo tykästynyt sekä leikkiin että rapsutuksiin. Neslia on luonteeltaan hellyydenkipeä ja leikkisä, joten tulevan kodin tulisi valmistautua silitysten määrään!

Neslian voi yhdistyksellä bongata leikkimästä tai makoilemasta muiden kissojen kanssa. Tämän vuoksi Neslia kaipaa loppuelämän kotiinsa kissaseuraa ja tarvisikin mielellään leikkisän ja nuoren sosiaalisen kaverin. Populaatiotaustaiselle Neslialle tekisi hyvää, että olisi joku, josta ottaa kunnolla kotikissan mallia.

Vastaathan hakemuksessa ainakin näihin kysymyksiin:

– Kissa on pitkäaikainen kumppani (jopa 20 vuotta). Oletko varautunut myös taloudellisesti kissan säännöllisiin terveystarkastuksiin sen loppuelämän ajaksi?
– Kun reissaat tai sairastat, lyhyt- tai pitkäaikaisesti, onko kissalle hoitaja mietittynä?
– Järjestyykö kodista ikioma paikka, missä kissa saa nukkua ja olla omassa rauhassa?
– Millainen perhe (ihmiset, toiset eläimet), koti ja elämänrytmi kissaa odottaisi luonanne?

Muita kodinetsijöitä: