Yhteystiedot

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n toiminta keskittyy Pirkanmaan alueelle. Toimitilamme sijaitsee Tampereella Raholassa osoitteessa Jurvalankatu 2 lt 2.

Eläinsuojelu on meille vapaaehtoistyötä, joten emme voi aina olla tavoitettavissa. Jos et tavoita meitä puhelimitse, jätä tekstiviesti tai lähetä sähköpostia!

Puheenjohtaja Marko Kaitala

Sihteeri Pyry Hopearuoho

Varapuheenjohtaja Päivi Mikkonen

Rahastonhoitaja Mari Mäkinen

Muut jäsenet

Katja Saarinen

Katja Harra

Muut yhteystiedot

Kissaneuvonta Terttu Kanervo

Auttaa erilaisissa kissa-aiheisissa kysymyksissä ja ongelmissa.

Apua populaatioihin Loukutustiimi

Loukkujen lainaus Marko Kaitala

Jäsenrekisteri ja osoitteenmuutokset Pyry Hopearuoho

Sirurekisteri Hanna Korhonen

Laskutus

Jäsenlehti Katti-Matti Virpi Koivula, päätoimittaja

Kissapopulaatiot

Voit ottaa yhteyttä yhdistyksen loukutustiimiin maaseudun kissapopulaatioita ja kaupunkien monikissatalouksia koskien.

Kodinvaihtajakissat

Toivomme kaikilta lemmikkien omistajilta omatoimisuutta ja vastuullisuutta oman kissan hoitoon ja tarvittaessa uuden kodin etsintään. Vastaanotetusta kissasta peritään 70 € kissan lääkärintarkastus- ja hoitokulujen kattamiseksi.

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella

Lahjoita testamenttaamalla

Yhdistystämme voi muistaa testamentissa. Jos pohdit testamentin tekoa, voit ottaa yhteyttä puheenjohtajaan tai sihteeriin.

Ota yhteyttä

Onko sinulla palautetta yhdistyksen toiminnasta?  Haluaisitko lahjoittaa ruokaa tai tarvikkeita yhdistyksellemme? Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi kotisivuiltamme? Kiireettömissä asioissa voit ottaa yhteyttä tällä lomakkeella.

Toimitila

Yhdistyksen toiminnan kiintopiste sijaitsee Tampereen Raholassa, kesällä 2013 ostetuissa entisissä eläinlääkäriklinikan tiloissa. Kissoja varten toimitilassa sijaitsee kolme karanteenihuonetta ja muutama muu tila, joihin voidaan majoittaa osa yhdistyksen hoitoon tulevista kissoista. Lisäksi tiloissa sijaitsevat varasto-, arkisto-, toimisto- ja kokoustilat sekä keittiö, aula sekä muut aputilat.

Toimitilan kissoista huolehtii päivittäin vakituinen hoitorinki varahenkilöineen. Yhdistyksen hallituksen kokoukset ja toimijoiden tapaamiset pidetään tiloissa, samoin jäsenille ja yleisölle suunnatut erilaiset tapahtumat. Tiloihin varastoidaan suuret ruoka- ja hiekkahankinnat ja sinne otetaan vastaan lahjoituksia.