Kissat

Etsitkö kotiisi kissaa? Lue ensin huolellisesti Kun kissa tulee uuteen kotiin -sivu!

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:llä on jatkuvasti hienoja kissoja, jotka odottavat uusia vastuuntuntoisia koteja.

Jos haluat tarjota kodin kodittomalle, tutustu kodinetsijöissä oleviin kissoihimme!

Kodinetsijöissä on vain osa ensikodeissamme olevista kissoista. Ota yhteyttä hallitukseen, jos mieleistäsi kissaa ei löydy sivuiltamme!

Tule mukaan, autetaan kissoja yhdessä

Mitä tehdä kun kissa tulee uuteen kotiin?

Varmista että kotona odottaa kaikki tarpeellinen uudelle karvaiselle kaverille ennen kuin hän sisälle marssii.

Pirkanmaan löytöeläinpaikat? Missä ne luuraa?!

Google auttaa aina, mutta ei hätää, mekin pyrimme pitämään ajantasaista listaa täällä

Pirkanmaan alueelliset valvontaeläinlääkärit?

Jos olet nähnyt tai epäilet eläimen kaltoinkohtelua, ota yhteyttä valvontaeläinlääkäriin.

Kadotitko tai löysitkö kissan?

Oma kullan kallis karvapallo otti ja lähti iltasella ikkunasta ties minkä tirpan perässä! Paniikki! Mitä tehdä? - Ei hätää, kurkkaa ohjeemme

Onhan kissallasi henkkarit?

Kun oma kissa karkaa tai pujahataa pidemmälle iltakävelylle auttaa rekisteröity siru hänet takaisin luoksesi.

Kissan arvo

Otathan kissan vain vastuullisista lähteistä

Kissaa hankkiessa voi olla vaikea ottaa selvää, toimiiko myyjä eettisin ja rehellisin periaattein. Adoptoimalla kodittoman kissan eläinsuojeluyhdistykseltä voit varmistua siitä, että kissan taustalla on kissojen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin tähtäävä toiminta.