Liity jäseneksi

Oletko kiinnostunut kissoista?

Haluatko kannattaa työtä, jota teemme hylättyjen, kodittomien ja kaltoinkohdeltujen kissojen hyväksi?

Liity Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n jäseneksi! Jäsenenä pääset vaikuttamaan yhdistyksen asioihin jäsenkokouksessa.

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n jäsenyydet ovat:
a) Varsinainen jäsen. Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö. Varsinaisella jäsenellä on äänioikeus.
b) Kannatusjäsen. Yhdistyksen kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö, yritys tai yhdistys. Kannatusjäsenellä on äänioikeus.

Varsinaisen jäsenyyden jäsenmaksu on 30 € / vuosi.

Kannatusjäsenen jäsenmaksu on 150 € / vuosi

Täytä alla oleva lomake ja klikkaa “lähetä”. Hallitus käsittelee jäsenhakemuksesi seuraavassa kokouksessaan ja lähettää sinulle ohjeet jäsenmaksun maksamista varten. Tervetuloa mukaan!

Lomakkeella antamiasi tietoja käsitellään henkilötietolain edellyttämällä tavalla, eikä niitä luovuteta kolmansille tahoille ilman suostumustasi.

Jäsenhakemus

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Kuukausilahjoitajana saat tuoreet uutiset, terveiset ja tarjoukset sähköpostilla joka kuukausi.

Yhdistyksen yhteystiedot löydät täältä

Mukaan vapaaehtoiseksi

Haluatko mukaan yhdistyksen toimintaan vapaaehtoisena? Tutustu eri tapoihin auttaa tai ota yhteyttä!

Katti-Matti jäsenlehti

Lue jäsenlehden uusimmat artikkelit täältä