Lahjoita

Auta meitä auttamaan. Tältä sivulta löydät eri tavat ja keinot lahjoittaa.

Rahalahjoitukset

MobilePay

Tilisiirto

Jos haluat tukea yhdistyksen toimintaa, voit lahjoittaa rahaa yhdistyksen keräystilille:

FI93 5730 0820 3289 34 (OKOYFIHH)

Käytäthän lahjoituksissa viitenumeroa 2422

Alla olevat linkit ohjautuvat pankkien verkkosivujen etusivulle.

Tesktiviesti ja puhelinlahjoitukset

Puhelinlahjoitukset

Tekstiviestilahjoitukset

Lähetä tekstiviesti numeroon 16155: Kirjoita viestiksi

Tarvikkeet, lääkkeet ja ruokalahjoitukset

Otamme kiitollisena vastaan

Rahalahjoitukset ovat jatkuvasti tervetulleita. Voit lahjoittaa haluamasi summan tilillemme tai sujauttaa ylimääräiset kolikkosi keräyslippaaseemme. Rahaa tarvitsemme erityisesti kissojemme eläinlääkärikulujen kattamiseen.

Mikäli haluat lahjoittaa suuremman summan tai olet harkinnut testamentin tekemistä, ole hyvä ja ota yhteys hallituksen puheenjohtajaan tai taloudenhoitajaan.

Zooplus-ruokalahjoitus

Haluatko tilata meille ruokatilauksen suoraan Zooplussasta? Tee näin:
  1. Täytä ostoskorisi haluamillasi tuotteilla. Vinkki: yli 49 euron tilauksiin saa ilmaisen toimituksen!
  2. Siirry ostoskorista maksamaan – voit joko kirjautua sisään, rekisteröityä uudeksi asiakkaaksi tai jatkaa vierailijana
  3. Kirjoita laskutusosoitteeseen omat tietosi
  4. Lisää uusi toimitusosoite. Kirjoita toimitusosoitteeksi: Jurvalankatu 2 lt 2, 33300 Tampere
  5. Valitse toimitustavaksi standarditoimitus
  6. Hyväksy Zooplussan käyttöehdot ja tee tilaus.
Tilausvahvistus tulee sähköpostiisi. Saat lähipäivinä tekstiviestin tai sähköpostin Postilta, joka pyytää sinua valitsemaan toimitustavan. Valitse toimitustavaksi “Lähetyksen saa jättää oven taakse ilman allekirjoitusta”.

Klikkaa ostoksille: zooplus.fi

Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Kuukausilahjoitajana saat tuoreet uutiset, terveiset ja tarjoukset saat kerran kuukausessa sähköpostilla.

mainospaikka korkeus c.300px

Keräyslippaat

Täältä löydät listattuna keräyslippaamme

Tiesitkö?

Vuosi 2020 lukuina

tuhansia

kiloja kissanhiekkaa

15 000 €

ruoka- ja puhtauskulut

3 500 €

lääkekulut

päivää ruokakeräyksiä

Auta meitä auttamaan. Tarvitsemme jatkuvasti lääkkeitä, kissanhiekkaa ja ruokaa. Voit lahjoittaa tarvikkeita tai auttaa meitä kattamaan kuluja rahalahjoituksella.