Yhdistyksellä uudet Facebook-sivut

Yhdistys otti käyttöön helmikuun 2022 aikana uudet Facebook-sivut.

Uudet sivut tulivat ajankohtaiseksi, sillä vanhojen sivujen kanssa oli teknisiä ongelmia, joita ei yrityksistä huolimatta saatu korjattua. Myös ihmiset yhdistyksellä ovat vaihtuneet vuosien kuluessa ja alkuperäiset ylläpitäjät ovat poistuneet toiminnasta. Siten emme saa kaikkia työkaluja, kuten lahjoitustyökaluja, käyttöön.

Uudet ja vanhat sivut säilyvät hetken ajan rinnakkain, jotta mahdollisimman moni vanha seuraaja löytää tiensä uusille sivuille. Jokainen voi auttaa meitä saavuttamaan suuremma yleisön jakamalla sivumme kavereilleen “Kutsu kavereita” -toiminnolla!

Facebook-sivujamme seuraamalla saa kaikki ajankohtaiset asiat omalle aikajanalleen. Facebookissa kerrotaan paitsi yhdistyksen kissoista, myös yhdistyksen järjestämistä tapahtumista, kuten avoimista ovista, ja muista ajankohtaisista asioista. Kannattaa siis ottaa sivut seurantaan, mikäli et ole vakikävijä kotisivuillamme!

Löydät uudet Facebook-sivut tästä osoitteesta: https://www.facebook.com/KissojenKatastrofiyhdistysKKYry