Suunnittelukilpailu on ratkennut

Kesällä järjestetty printtikilpailu on tullut päätökseensä. Kisaan osallistui 24 ehdotusta, ja eniten ääniä keräsi kissarakkaan Vuono Visurin teos Kaverukset. Kaveruksien mallina toimii kodinetsijät Vahvero ja Hilla. Vuonon löytää esimerkiksi Instagramista @vuono_art!

Kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille ja äänestäjille! Voittaneesta printistä teetetään T-paitoja sekä kangaskasseja. Kaverukset-tuotteet löytyvät pian verkkokaupastamme: klikkaa ostoksille!

Haastattelimme lyhyesti kilpailun voittajaa:

Kuka olet?
Olen Vuono, Lapista Tampereelle rantautunut taiteilija.
Mikä inspiroi sinut osallistumaan kilpailuun?
Löysin kilpailuilmoituksenne somesta ja innostuin sitten ideasta. Halusin kokeilla onneani sekä haastaa itseäni taiteilijana, sillä en ole aikaisemmin tehnyt töitä rajoitetulla väripaletilla.
Mikä suhde sinulla on kissoihin ja kissojensuojeluun?
Rakastan kissoja ! Omaa kissaa ei vielä ole, mutta se on lähitulevaisuuden suunnitelmissa. Siihen asti ystävien kissat toimivat hyvänä kissaterapiana kissakuumeeseen.
Koen kissojensuojelun erityisen tärkeäksi tehtäväksi ja arvostan todella paljon kaikkia ketkä edesauttavat kissojensuojelua sekä pitävät yhdistyksiä. Sen takia olen jo vuosia sitten päättänyt, että kun hankin kissan tulen adoptoimaan sen joltain kissojensuojeluyhdistykseltä tukeakseni heidän toimintaansa ja tarjotakseni kissalle tai kissoille heidän ansaitsemansa kodin.

Kiitos Vuono osallistumisesta ja onnea voitosta!