POP UP -kahvila Laikussa 26.3.!

KKY järjestää pop up -kahvilan kulttuuritalo Laikussa aivan Tampereen keskustassa lauantaina 26.3. klo 12 alkaen! Ohjelmassa KAKKUBUFFET, onnenpyörä, yhdistysesittely ynnä muuta kivaa.

Kakkua pääsee syömään mielin määrin 10 eurolla. Lisäksi paikalla on onnenpyörä sekä kuvan Hukka-mirri esittelemässä yhdistyksen toimintaa. Käsitöitä ja kannatustuotteita on myös myynnissä.

Laita ajankohta kalenteriisi ja tule paikalle tervehtimään Hukkaa ja hörppäämään lauantaikahvit kissojen hyväksi!

Mitä: Pop up -kahvila, kakkubuffet, onnenpyörä ja myyntipöytä kodittomien kissojen hyväksi

Missä: Kulttuuritalo Laikun kahvila, Keskustori 4

Milloin: lauantaina 26.3. klo 12-16