Milo on uusien tuotteiden tähti

Yhdistys ei ole hetkeen hankkinut uusia kannatustuotteita, joten aika alkoi olla kypsä. Ryhmä nuoria toimijoitamme pyöritteli ensin keskenään ideoita tuotteista, joita itse kaipaamme yhdistykselle. Milo-kissa murhaavine katseineen nousi nopeasti idean keskiöön. Ensikodista lähetetty kuva Milosta, joka ei mielestään ollut saanut tarpeeksi kinkkua, päätyi lopullisen designin pohjamateriaaliksi. Design sai toimijoiden keskuudessa laajasti innokasta kannatusta, joten se päätettiin toteuttaa.

Miksi Milo?

Milo on yksi yhdistyksemme värikkäimpiä persoonia. Milo asui ensin toimitilallamme ja oli hoitorinkiläisten leikitysyrityksistä ja namitarjoiluista huolimatta apean oloinen. Ensikotiin päästyään Milo on piristynyt ja rohkaistunut ja osaa vaatia ruokaa jaloissa pyörien tai tuimasti tuijottaen. Milon ei-kyllä-yhtään-naurata katse oli kuin tehty paitaan painettavaksi. Milo on myös aloittanut uran TikTok-tähtenä nimimerkillä @katastrofikissa!

Monta tapaa auttaa

Idean taustavoimana olleet toimijat ovat yhdistyksellämme monenlaisissa hommissa: hoitorinkiläisiä, somevastaavia, tapahtumien järjestäjiä, ensikoteja, verkkokauppavastaavia… Kodittomien kissojen auttamiseen on siis lukuisia tapoja. Voit lukea lisää auttamistavoista täällä tai shoppailla kissojen hyväksi täällä!