Leikkausapua HESY:ltä

Aiemmin tiedotimme, että Helsingin Eläinsuojeluyhdistys HESY ry lahjoittaa jäsenyhdistyksilleen sterilaatioita 145-juhlavuotensa kunniaksi. Kampanja on suunnattu populaatioiden suitsimiseksi. Saamme nyt apua myös kastraatioihin!

KKY sijoittaa kaikki kissat leikattuina, sirutettuina ja rokotettuina, joten leikkautuskustannuksemme ovat mittavat, ja olemme iloisia,että tähän on tänä vuonna tulossa apua. Perinteisesti myös etsimme kodit populaatiokissoille, eli niitä ei päästetä leikattuina takaisin pihoihin ja pelloille, joista ne on loukutettu.. Kesyyntyminen tapahtuu joskus yllättävän nopeasti; joskus tosin tulee huostaan kipinöiviä poksuvia karvanaamoja, joiden kanssa tehdään kauemmin töitä.

Huostaamme tulevat kodinvaihtajakissatkin saattavat olla leikkaamattomia.

HESY - Helsingin eläinsuojeluyhdistys.Myös HESY tarvitsee apua toimintaansa. Ohessa linkki yhdistyksen 4K-kampanjaan: Katkaistaan kissojen kurjuuden kierre 2020!