KKY Lemmikki-messuilla 2.-3.9.

KKY osallistuu Lemmikki-messuille Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna, 2.-3.9.2023. Yhdistyksen piste sijaitsee paikalla D22.

Esittelemme toimintaamme kissaedustuksen kera: paikalla käyvät sekä Hukka-mirri että Speedy! Myynnissä on yhdistyksen kannatustuotteita. Tue kissojensuojelua tekemällä ostoksia tai ilmoittaudu mukaan toimintaan!

Arvomme some-kanavillamme ilmaislippuja, joten muista seurata Instagram- ja Facebook-sivujamme!