KKY Hämeenpuiston Puistofiestassa 6.8.2023

KKY ottaa osaa Hämeenpuiston Puistofiestaan sunnuntaina 6.8.2023. Paikalla on yhdistyksen edustajia kertomassa yhdistyksen toiminnasta ja myymässä kahvia, pullaa ja kannatustuotteita tapahtuman ajan klo 11-16. Paikalla pyörähtää myös edustuskissa Speedy, jota saa tulla rapsuttamaan!

Myynnissä kahvin ja makean lisäksi yhdistyksen toiminnan rahoittamiseksi myytäviä kannatustuotteita, kuten printtipaitoja ja -kasseja, tarroja ja magneetteja. Meiltä voit kysyä ensikotina toimimisesta tai hoitoringin työstä, hoidossamme olevista kissoista ja kodinetsijöistä. Tervetuloa juttusille!

Tietoja Puistofiestasta löydät tapahtuman sivuilta: https://puistofiesta.tampere.fi/

Mitä: Puistofiesta

Missä: Hämeenpuisto, Tampere