Rommi

Rommi on noin 3-5 vuotias uros kissa. Rommi on alunperin populaatiokissa, joka on hitaasti totutellut yhdistyksellä sisäkissan elämään. Alussa Rommi pysytteli aika paljon piiloissa, mutta pikku hiljaa on rohkaistunut leikkimään. Oma kolo, johon voi piiloutua, on silti tärkeää Rommille aran luonteensa takia. Hänelle sopisi lempeä ja rauhallinen koti, jossa saisi omalla tahdillaan seikkailla ja tutustua uuteen ympäristöön.

Rommi on nauttinut paljon yhdistyksellä Vihma-kissan seurasta ja kaksikon voi löytää usein samasta piilosta. Tämän vuoksi olisikin hyvä, että uudessa kodissa olisi jo kissakaveri Rommille tai että hänen kanssan tulisi toinen kissa. Toisen kissan seura tuo selvästi turvaa Rommille.

Vastaathan hakemuksessa ainakin näihin kysymyksiin:
– Kissa on pitkäaikainen kumppani (jopa 20 vuotta). Oletko varautunut myös taloudellisesti kissan säännöllisiin terveystarkastuksiin sen loppuelämän ajaksi?
– Kun reissaat tai sairastat, lyhyt- tai pitkäaikaisesti, onko kissalle hoitaja mietittynä?
– Järjestyykö kodista ikioma paikka, missä kissa saa nukkua ja olla omassa rauhassa?
– Millainen perhe (ihmiset, toiset eläimet), koti ja elämänrytmi kissaa odottaisi luonanne?

Muita kodinetsijöitä: