Puuro ja Limppu

Limppu (1-2v) ja Puuro (2-5v) on toisiinsa kiinteästi hitsautunut kissakaksikko, joka etsii yhteistä kotia.

Puuro on kilpikonnavärinen tyttökissa ja Limppu on oranssivalkoinen poika. Kissat ovat peräisin samasta populaatiosta. Puuro ja Limppu tarvitsee kodin, jossa ne saavat omin ehdoin tutustua uusiin perheenjäseniin ja niille osataan antaa tilaa ja aikaa. Puuro ja Limppu ovat selkeästi läheisiä ja tarvitsevat yhteisen kodin. Limppu on jo varsin rohkeasti ihmisten seurassa, syö kädestä nameja ja leikkii innoissaan narun päässä olevilla leluilla. Myös Puuro on rohkaistunut ja osallistuu leikkeihin, vaikka edelleen arasteleekin lähempää tuttavuutta.

Puurolla on kulmahammas murtunut, joka on tarkistettu röntgen-kuvauksella. Hammas ei toistaiseksi vaadi toimenpiteitä. Lisäksi Puuron silmäluomien asentoa on korjattu leikkauksella, jotta sisäänpäin kääntynyt luomi ei hankaa silmiä.

Kissat ovat kärsinyt flunssasta ja giardiasta mutta nyt kaikki vaivat ovat saaneet hoitoa. Kissat on myös leikattu, rokotettu, sirutettu, FIV/FelV-testattu (neg.) ja useaan kertaan loishäädetty.

Kissojen kanssa voi sopia treffit lähettämällä hakemuksen sähköpostitse. Vastaa ainakin näihin kysymyksiin:

• Kissa on pitkäaikainen kumppani (jopa 20 vuotta). Oletko varautunut myös taloudellisesti kissan säännöllisiin terveystarkastuksiin sen loppuelämän ajaksi?
  • Kun reissaat tai sairastat, lyhyt- tai pitkäaikaisesti, onko kissalle hoitaja mietittynä?
  • Järjestyykö kodista ikioma paikka, missä kissa saa nukkua ja olla omassa rauhassa?
  • Millainen perhe (ihmiset, toiset eläimet), koti ja elämänrytmi kissaa odottaisi luonanne?

Muita kodinetsijöitä: