Jäsen: päivitä yhteystietosi nyt, saat jouluterveiset kissoilta!

Jäsenrekisteristämme puuttuu usealta jäseneltä sähköpostiosoite.

Yhdistyksen hallitus haluaa aloittaa jäsenkirjeen perinteen. Jäsenkirjeellä kerrotaan jäsenille yhdistyksen toiminnasta ja esimerkiksi pelastettujen kissojen kuulumisia. Nyt ennen joulua olisikin oiva aika päivittää yhteystietonsa yhdistyksen sihteerille osoitteeseen sihteeri@kky-ry.fi. Ennen joulukuun puoliväliä saadut sähköpostiosoitteet saavat jouluajan tervehdyksen yhdistyksen kissoilta.

Lopullinen yhteystietojen päivitys tapahtuu ensi vuoden kokouskutsun yhteydessä. Yhdistyksellä tekee tiukkaa taloudellisesti ja postituskerrat pidetään minimissä. Siksi yhdistys haluaa hyödyntää ilmaista sähköistä viestintää entistä kattavammin.