Ruokakeräystä ja yhdistysesittelyä Kalevassa ja Turtolassa 10.9.

Yhdistys jalkautuu kahteenkin eri osoitteeseen lauantaina 10.9. ruokakeräyksen merkeissä.

Turtolan K-Citymarketissa olemme paikalla ostoskärryjen kanssa klo 10-14. Lahjoituksia voi tiputtaa kärryihin, toivomme erityisesti kissan märkäruokaa sekä siivoustarvikkeita (pyykin- ja astianpesukoneainetta, Tolua, lattialastoja, kertakäyttökäsineitä).

Kalevassa saavumme puolestaan Mustiin ja Mirriin klo 12-14 edustuskissa Rollen kanssa. Liikkeessä alkaa ruokakeräys muutaman viikon ajaksi, ja aloitustilaisuudessa voi tulla tapaamaan yhdistyksen edustajia ja pyörittämään onnenpyörää – sponsorina esimerkiksi Kalevan Musti ja Mirri!

Tervetuloa moikkaamaan!