Toimitila-pois

Yhdistyksen toiminnan kiintopiste sijaitsee Tampereen Raholassa, kesällä 2013 ostetuissa entisissä eläinlääkäriklinikan tiloissa. Kissoja varten toimitilassa sijaitsee kaksi karanteenihuonetta ja muutama muu tila, joihin voidaan majoittaa osa yhdistyksen hoitoon tulevista kissoista. Lisäksi tiloissa sijaitsevat varasto-, arkisto-, toimisto- ja kokoustilat sekä keittiö, aula sekä muut aputilat.

Toimitilan kissoista huolehtii päivittäin vakituinen hoitorinki varahenkilöineen. Yhdistyksen hallituksen kokoukset ja toimijoiden tapaamiset pidetään tiloissa, samoin jäsenille ja yleisölle suunnatut erilaiset tapahtumat. Tiloihin varastoidaan suuret ruoka- ja hiekkahankinnat ja sinne otetaan vastaan lahjoituksia.

hyödyllisiä linkkejä & muita vinkkejä