Milo-paita

FIV-positiivinen Milo pelastettiin yhdistykselle 2021. Milon omaperäinen olemus inspiroi yhdistyksen toimijoita luomaan Milosta kuvituksen, josta tuli hyvin suosittu.

100 % puuvillaa, harmaa 97 % puuvillaa, 3 % polyesteriä

Lue Milon tarina alla:

Milo oli yksi pihalle ilmestyneistä kissoista, joilla ei ollut tiedossa kotiansa, vaan ne olivat kuljeskelleet kodittomana. Ensikotiin päästyään Milon turvapaikka sijaitsi aluksi sängyn alla. Milon rohkaistuttua ensikoti alkoi kuvaamaan maanantai-ilmeitä, kun päivänsäde Milo ei ollut tyytyväinen herkkukiintiöön, Tällaisesta kuvasta toimijamme innostuivat piirtämään kuvan painettavaksi paitaan. Kuin huipennuksena Milo pääsi paitamyynnin alettua muuttamaan ikiomaan kotiin! Suureksi suruksi Milon uusi elämä päättyi pian äkilliseen sairastumiseen. Muistamme Miloa suurella lämmöllä. Hänen kuvaansa kantavat tuotteet ovat mahdollistaneet monen muun kodittoman kissan pelastamisen. Otamme osaa Milon perheen suruun ja kiitämme heitä siitä, että Milo sai viettää onnelliset hetket rakastettuna perheenjäsenenä.

Milon perheen terveiset:

“Milon ulkonäkö sulatti sydämemme! Oli ilo nähdä Milon muuttuvan päivä päivältä ihmisrakkaammaksi; siitä kuoriutui rapsutuksia rakastava puskutraktori! Iltaisin Milo ilmoitti nukkumaanmenoajasta kovaan ääneen ja ellei palvelusväki heti seurannut, saapui se hetken kuluttua uudelleen komentamaan. Lopulta se ei enää viihtynyt lainkaan yksin ja lempipaikka oli siellä, missä omat ihmisetkin olivat, välillä se päätyi ihan syliin asti. Eläinsuojelutyö on mielestämme tärkeää, eivätkä ajatuksemme siitä ole Milon kohtalon vuoksi muuttuneet. Lapsuudenkodissani oli löytökissoja ja olen aina tiennyt, että mitä tahansa voi tapahtua. Olemme onnellisia siitä pienestä hetkestä, jonka saimme Milon kanssa viettää. “