Yksityisyyden suoja

Tätä yksityisyyden suojaa noudatetaan Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n verkkokaupassa ja sen tarkoitus on suojella asiakasta ja hänen antamiaan tietoja Suomen henkilötietolain mukaisesti.

Verkkosivustomme osoite on https://kky-ry.fi

Rekisteriin kerättävät tiedot

• Nimi
  • Yhteystiedot sähköpostiosoite mukaan lukien
  • Tilaushistoria
  • Toimituksen seurantatiedot

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Keräämämme tiedot tallennetaan tilauksen käsittelemiseksi. Tiedot säilyvät tallennettuna kolme (3) kuukautta.

Turvallisuus

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille. Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä suojausmenetelmillä. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta, salasanaa sekä kaksivaiheista tunnistusta, jotka myönnetään vain verkkokaupan henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy. Salasana ei ole Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry:n tiedossa.

Linkit toisille verkkosivustoille

Sivustomme saattaa sisältää linkkejä toisille verkkosivustoille. Kun siirryt toiselle verkkosivustolle, huomioithan, ettemme ole vastuussa muiden sivustojen hallinnasta. Siksi tarjoamamme yksityisyydensuoja ei päde muilla kuin omalla sivustollamme ja sinun tulisi noudattaa omaa harkintakykyösi vieraillessasi muilla sivustoilla. Lue huolella kyseisten sivujen yksityisyyden suojan käytännöt.

Omien tietojen hallinta

Voit rajoittaa henkilötietojesi käyttämistä Suomen henkilötietolain mukaisesti.

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry ei koskaan luovuta henkilötietojasi kolmannelle osapuolelle ilman lupaasi.

Mikäli epäilet, että tietojasi on käytetty väärin, ota yhteyttä yhdistykseemme. Löydät yhteystietomme sivustoltamme.

Evästeiden käyttö

Evästeet ovat tiedostoja tai tietoja, joita voidaan tallentaa tietokoneellesi (tai muuhun internetiin yhteydessä olevaan laiteeseen kuten älypuhelimeen tai tablettitietokoneeseen) vieraillessasi sivustollamme. Evästeessä on tavallisesti sen sivuston nimi, jolta eväste on peräisin, sen elinikä (eli kuinka kauan se säilyy laitteellasi) sekä arvo, joka on yleensä satunnaisesti määritetty yksilöivä luku.

Yhdistyksen yhteystiedot löydät täältä