Huutokauppa 26.8.-1.9.

Tervetuloa Kissojen Katastrofiyhdistyksen huutokauppaan!

Kaikki huutokaupan tuotteet ovat eri tahojen lahjoittamia ja olemme niistä erittäin kiitollisia, vielä kiitollisempia olemme kun huudatte ne mahdollisimman korkeaan hintaan.

Huutokaupan tuotoilla ruokitaan, rokotetaan, sirutetaan ja hoidetaan kodittomia kissoja.

Huutoaika on: 26.8-1.9, jonka jälkeen olemme yhteydessä huutojen voittajiin. Voittohuutoon lisätään postikulut.

Huutokauppaan osallistuneille:

Kirjaudu sisään palveluun luomilla tunnuksillasi ja näet voititko huudon/huudot. Tätä kautta pääset suorittamaan tarjouksesi loppuun, tilaamalla ja maksamalla voittosi. Vinkki: Voit samalla tilata jotain muuta verkkokaupan puolelta – kuten ennakkotilata seuraavan vuoden kalenterin.

Kiitos osallistumisesta huutokauppaame.

Muita auttamistapoja

FI93 5730 0820 3289 34 (OKOYFIHH)

Jos haluat tukea yhdistyksen toimintaa, voit lahjoittaa rahaa yhdistyksen keräystilille.
Käytäthän viitenumeroa 2422

Tekstiviesti- ja puhelinlahjoitukset