Hibiskus

Hibiskus on arviolta 1-vuotias tyttö, joka eli elämänsä alun kissapopulaatiossa.

Neidistä löytyy vielä ujokin puoli, mutta varautuneisuus unohtuu heti kun Hibiskus innostuu jahtaamaan narun päässä olevaa lelua! Ihminen on vielä vähän epäilyttävä, eikä Hibiskus ole vielä antanut koskettaa itseänsä. Ihmisen touhuja on kuitenkin tooosi kiva seurailla vierestä, ja vaikka neiti välillä säntäisikin piiloon, niin kivan ruoan tai herkun perässä tullaan taas nopeasti esille.

Hibiskus tykkää leikkiä leluilla yksinään pitkiäkin aikoja. Lemppari on selkeästi kilisevä pallo. Kavereiden kanssa voidaan vetää rallia tai kaivella nurkista piiloon menneitä leluja yhdessä. Vaikka Hibiskus viihtyy myös yksinään, niin hän kaipaa ehdottomasti kotiinsa leikkiseuraksi sopivaa kaveria.

Vastaathan hakemuksessa ainakin näihin kysymyksiin:
– Kissa on pitkäaikainen kumppani (jopa 20 vuotta). Oletko varautunut myös taloudellisesti kissan säännöllisiin terveystarkastuksiin sen loppuelämän ajaksi?
– Kun reissaat tai sairastat, lyhyt- tai pitkäaikaisesti, onko kissalle hoitaja mietittynä?
– Järjestyykö kodista ikioma paikka, missä kissa saa nukkua ja olla omassa rauhassa?
– Millainen perhe (ihmiset, toiset eläimet), koti ja elämänrytmi kissaa odottaisi luonanne?

Muita kodinetsijöitä: